08.10.2013
Наша редакція продовжує серію репортажів про робоче місце: де і як працюють львів’яни. Сьогодні мова піде про майстерню львівських дизайнерів одягу Ольги Волобуєвої та Оксани Басараб. У невеличкій майстерні, що на вул. Шота Руставелі, дизайнери шиють власні вироби, також, сюди приходять клієнти, аби замовити чи приміряти одяг.
Обладнання, яке використовують дизайнери в майстерні - це оверлок, звичайна машинка, яка підходить для обробки різних тканин, машинку Brother для оздоблення та виготовлення петель. Інші інструменти - знаходяться дома, де дівчата інколи працюють. Через півроку дизайнери збираються переїхати, зараз шукають приміщення з виходом на вулицю під магазинчик: щоб було і виробництво і реалізація в одному місці.
Бренд Volobueva & Basarab був створений відносно недавно, у 2011 році. За цей час дівчата презентувати свою колекцію на Lviv fashion week, брали участь в конкурсах, закритих показах та інших дизайнерських заходах. У дівчат є задум створити свій магазин, об’єднавши різних дизайнерів в одному просторі, зокрема, Ельзу Вербовську, Ольгу Романову, Уляну Недошитько. Але поки проект знаходиться на стадії задуму.
За словами дизайнерів, у Львові не дуже багато варіантів з реалізацією такого одягу. Є багато молодих дизайнерів, які не мають, куди здавати цей одяг. Ольга Басараб додає: «Скажімо, щоб речі приймали в львівський магазин «DиZайнери.UA», потрібно мати відомий бренд. Наш одяг вони можуть взяти лише для магазину в Івано-Франківську. Ми обрали інший шлях, минулого року їздили в Київ, брали участь в конкурсах, закритих показах. Зараз пробуємо у Львові реалізовувати свої вироби, дивимося, як реагують наші покупці. Займаємось пошиттям на замовлення, при такій роботі зважаєш на думку клієнта. Якщо хочемо робити більше, щось типу колекції, постає проблема у відсутності баєрів на місцевому ринку, зокрема, на тому ж Lviv fashion week їх в принципі не має. Бо так виходить, що ти показуєшся більше для себе, а віддачі, як такої, ми не відчули, щоб стало більше клієнтів чи замовлень».
Дівчата продовжують свої пошуки, зокрема, розповідають про свій досвід участі у King Cross Fashion Day: «Було цікаво там стояти і дивитися, як люди реагують на ці речі. Є можливість в живу поспілкуватися з людьми, послухати, що люди говорять про ці речі, як реагують на ціни. Ми залишилися задоволені, незважаючи на те, що ми реалізували частину своєї продукції. Найкращий ефект дав не сам показ, а спілкування в шоу-румі з людьми».
З роботами дизайнерів можна ознайомитись на їхній сторінці у «Вконтакте» та на сайті.