10.05.2014
10.05.2014
Radler — це радше місце зустрічей велосипедистів, ніж звичайне кафе. Двоє львів’ян відкрили заклад, в якому роверисти комфортно себе б почували. В оформленні інтер’єру — багато старих деталей від роверів, тут надають невеличкий технічний сервіс, є куточок для барахолки, де велосипедисти можуть залишати запчастини та інші речі для обміну чи продажу, а в меню — традиційний німецький напій «Радлер» (пиво з лимонадом) від якого і постала назва закладу. Поруч, на вулиці розміщено одну з найбільших в місті велопарковок. Редакція Postpaper побувала у новоствореному байк-кафе Radler на вул. Дудаєва та поспілкувалась із його засновниками.
Ідея створення місця для роверистів у Львові була давно, втілили її двоє львів’ян — Володя та Олег, які до цього займались туризмом. Їхню ідею підхопили знайомі та друзі, які допомагали оформлювати заклад. Хтось розмальовував стіни, хтось робив плакати, хтось приносив деталі від старих роверів. Близько місяця тривала підготовка, і 9-го травня велолокацію було урочисто відкрито — з кінопоказом, вечіркою та змаганням на велосипедних установках від спільноти Cobble Stone Runners. Поруч із закладом встановили велику велопарковку, та намалювали символічні велодоріжки.
За словами засновників, їхня мета — створити місце для спілкування між велосипедистами. Саме тому, тут розташували цілий куточок «барахолки» — стіна, де можна прикріпити деталі на продаж, залишити свої контакти чи запропонувати послугу, пов’язану із роверами. Поруч на стіні — старенькі деталі від велосипедів. До речі, за наданий старий руль, сідло, касету, пару ланцюгів заклад пригощає пивом. Малюнки на стінах будуть з часом змінюватися. Є тут і колекція плакатів, що прикрашає кімнату з баром. Також, Radler є місцем для невеличкого ремонту ровера: підкачати колесо чи щось підкрутити — на барі є декілька ремонтних ключів. Засновники хотіли організувати тут і майстерню, але згодом відмовились від цієї ідеї. Щоправда, друзі Володі та Олега таки планують відкрити повноцінну веломайстерню — поруч й під такою ж назвою.
Володя розповідає про створення закладу:
«Ми зіштовхнулися з проблемою, що в кафе та пабах, коли ти заходиш з ровером на тебе дивляться, як на якогось інопланетянина — приходиш в шортах, в рукавицях, тягнеш свій байк, який коштує 20 тис. грн. і не хочеш, щоб в тебе його вкрали. Вирішили зробити велокафе. Ми кажемо, що це велолокація, не хочемо позиціонувати його як бар. Ми це робимо для себе, для друзів, для наших знайомих та тих, хто зіштовхнувся з подібною проблемою.
Дизайн робився демократичним. Не було чіткої ідеї, дизайн проекту. До нас приходили люди і казали: я хочу робити те і те — добре, на тобі стіну, бери і малюй. В планах — розвивати цю локацію. Ми робили все досить швидко. Можна сказати так: від точки неповернення до точки неповернення номер два пройшло місяць часу. Друзі хочуть зробити поруч веломайстерню. Також, будемо робити прокат велосипедів.
Спочатку ми хотіли назвати наш заклад «Сцикливий лис», є така вилка Fox, яка по ногам маслом поливає, але ми подумали — це занадто жорстоко по відношенню до інших людей. Тому, ми назвалися Radler, що з німецької перекладається як велосипедист, а також є назвою німецького напою — пива з лимонадом, яке втамовує спрагу і не дає сп’яніти, там всього близько 2% алкоголю».
В меню традиційні страви — суп дня, салати, стейки, пиво та закуски до нього, та, звісно, фірмовий напій «Радлер».
Меню
Пляшковий Radler — 15₴
Свіже пиво на розлив — 10₴
Сир фрі, закуска до пива — 25₴
Угорський гуляш — 25₴
Олег, співзасновник байк-кафе, говорить про некомерційні плани закладу:
«Ми не плануємо бути суто комерційними, радше соціальним, душевним місцем. До створення закладу долучилось багато волонтерів, і ми б хотіли зберегти цю традицію. Шукаємо партнерів аби проводити спільні акції, хочемо проводити тут afterparty всіх велосипедних заходів міста. Звичайно, час від часу будемо організовувати і власні заходи, проводити змагання».
За подіями та новинами байк-кафе можна стежити в соціальних мережах.
Редакція побувала на Весняному діловому форумі та дізналась про стратегічні проекти міста. →
Пропонуємо вашій увазі підбірку закладів, що відкрились цією весною — як вони виглядають, що в них готують та, зрештою, який концепт презентують. →
Основа мета велопатрулів — спостерігати за порушеннями та попереджати про них гарячу лінію міста або райадміністрації. →
Більше тисячі велосипедистів взяли участь в акції протесту біля будівлі лондонського транспортного департаменту. Вони вимагають поліпшення дорожньої інфраструктури для велосипедистів. →
Дві шведські студентки придумали та спроектували «невидимий шолом». Спеціальний механізм у шоломі спрацьовує в аварійній ситуації, а під час їзди він непомітний та зручний. →